• Askov 2025
  • Program
    • Program 2025
    • Værker 2025
    • Dirigenter 2025
    • Instruktører 2025
    • Bladspilsorkestre
    • Kammermusik og natorkestre
    • Børneorkester
  • Indkvartering og priser
    • Indkvartering
    • Forplejning
    • Priser 2025
  • Tilmelding og betaling
    • Sådan tilmelder du dig
    • Tilmelding af børn under 16 år
    • Tilmelding af passive ledsagere
    • Hoved- og bi-instrument
    • Hvis du får plads på stævnet
    • Hvis du kommer på venteliste
    • Betaling
    • Afbud
    • Dine personlige data
  • Historie
    • Sommerstævne siden 1949
    • Værker
    • Dirigenter
    • Legater
    • Evalueringer
  • Kontakt

PKcrowded plne

Hvis du får plads på stævnet

  • Udskriv
  • E-mail

Hvis du får plads på stævnet, vil du modtage en mail fra stævneadministrator, som både er en bekræftelse og en opkrævning af depositum.
Det fremgår af bekræftelsen, hvilken type indkvartering, vi umiddelbart kan tilbyde dig. Hvis dette ikke stemmer overens med dine ønsker, er det fordi, det ikke har været muligt at få puslespillet til at gå op. Situationen kan imidlertid ændre sig som følge af afbud, og din endelige opkrævning kan derfor også ændre sig, hvis det senere bliver muligt at opfylde dine ønsker.

Depositum skal senest betales den dato, der fremgår af bekræftelsen. En eventuel rykker pålægges et rykkergebyr på Dkr. 100 pr. voksen deltager.
Du er meget velkommen til at betale hele stævneafgiften på en gang.

Al kommunikation om stævnet foregår via mail. Det er derfor meget vigtigt, at det er den korrekte mailadresse, der oplyses ved tilmelding. 

Kom din stævnemakker på venteliste? Så kan du bytte din plads til en garantiplads i 2026.

Deltagere, som er tilmeldt senest 4. februar 2025 kl. 17.59 og som selv får tilbudt plads på stævnet i 2025, mens den pårørende, man skulle følges med, samtidig er blevet henvist til venteliste,  har mulighed for at bytte pladsen i 2025 med en garanti for plads i 2026, forudsat at tilmelding sker inden lodtrækningsfristen i 2026.
For at benytte ordningen skal deltageren, som har fået plads, senest 7 dage efter at besked om plads er fremsendt, give besked til stævneadministrator på mail til askov@daos.dk og samtidig oplyse navnet på den pårørende, som står på venteliste. Den pårørende vil så ikke efterfølgende blive tilbudt plads på årets stævne. 
Det er kun muligt at skubbe pladsen en gang/et år. Man kan ikke udsætte sin deltagelse til året efter flere år i træk.

Bemærk: Reglerne for at bytte sin plads med garanti for plads det efterfølgende år er blevet ændret med virkning fra 2025. Deltagere, som i 2024 efter de gældende regler på det tidspunkt har garanti for plads i 2025, har naturligvis stadig denne garanti.

Spørgsmål?

Connie108x108

Kontakt administrator for sommerstævnet
Connie Wilhjelm
askov@daos.dk 
t
elefon 424 425 49 - bedst tirs-tors ml 18 og 19

Bemærk: Telefonen åbner igen medio januar 2025

DANSK AMATØRORKESTER SAMVIRKE

Ved Skoven 2
3070 Snekkersten
tlf. 2629 5031
formand@daos.dk
CVR 74640028

DE STØTTER SOMMERSTÆVNET 2025

Statens Kunstfond
Skibsreder Carsten Brebøls Almennyttige Fond
Augustinus Fonden
Fondation Juchum
William Demant Fonden
Toyota-Fonden
E. & Chr. Schrøders Fond
BHJ-Fonden
Korsangernes Fællesråd
Aage og Johanne Louis-Hansens Fond